Z ogromną przyjemnością informujemy o uruchomieniu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta- E-BOK.
E-BOK to serwis internetowy zapewniający wiele możliwości oraz korzyści. Tu sprawdzisz saldo swojego rachunku, odczytasz e-fakturę, uzyskasz dostęp do historii odczytów wodomierza – a wszystko to, nie wychodząc z domu.
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do skorzystania z serwisu logując się w zakładce E-Bok.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta zostało uruchomione dzięki realizacji projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. „Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie kompleksowego systemu e-usług dla ludności świadczonych przez przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne na terenie 9 powiatów województwa lubuskiego: krośnieńskiego, międzyrzeckiego, nowosolskiego, słubickiego, sulęcińskiego, wschowskiego, zielonogórskiego, żagańskiego i żarskiego”.