Obsługa Klientów – nowe zasady


Z dniem 25.05.2020 r. w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. została wprowadzona bezpośrednia obsługa Klienta.
Jednak w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo – wprowadzone zostają następujące zasady:

  • Obsługa klientów odbywać się będzie z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz zapewnieniem zasad bezpieczeństwa pracowników i klientów.

  • Wszelkie sprawy z zakresu działania Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o. załatwiane będą w Biurze Obsługi Klienta, dlatego prosimy Państwa o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu nakreślenia sprawy oraz przygotowania odpowiednich dokumentów, co pozwoli nam na szybszą obsługę, ograniczając tym samym kolejkę osób oczekujących przed Zakładem.
  • Obsługa Klientów odbywać się będzie przy ograniczonej ilości osób – 1 osoba przy Kasie i 1 osoba w Biurze Obsługi Klienta.

  • Przy załatwianiu spraw w naszym Zakładzie prosimy o zakrywanie nosa i ust, dezynfekcję rąk oraz zachowanie bezpiecznej odległości.

    Zachęcamy również do załatwiania spraw telefonicznie pod nr tel. 68 35 000 53, drogą elektroniczną pod adresem: bok@zwik.slawa.pl, lub pocztą tradycyjną na adres siedziby: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o., ul. H. Pobożnego 11, 67-410 Sława, oraz do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta E-BOK – logując się na stronie internetowej: zwik.slawa.pl w zakładce E-BOK.

Zmień rozmiar czcionki